Ga naar de inhoud

Boomerang Cards

Boomerang Cards (Creatieve kunstkaarten sinds 1993)

Feitelijk is er hier sprake van een collectief van veelal onbekende kunstenaars. Vandaar opname in deze rubriek.

Met gehuurde bakfietsen – vol Boomerang kaartenrekken – werd en wordt er nog steeds langs cafés gestruind.
CULTUREEL FENOMEEN

Het idee was om reclame leuker te maken. Belangstellenden moesten zelf de reclamekaarten pakken Het werkte toen en nu nog steeds. Boomerang is uitgegroeid tot een cultureel fenomeen met sterke culturele trekjes.

Zo’n 30 mensen houden zich er nog steeds mee bezig. Iedereen zet zich met hart en ziel in voor opdrachtgever en publiek.

Creativiteit komt in vele vormen voor. Feitelijk zijn reclamekaarten ook kunstuitingen. Zowel scherpe, grappige, mooie en kunstzinnige creaties vinden hun weg naar het grote publiek.

Ze vormen dan ook een vast onderdeel binnen de kunst(ansicht|)|kaarten.